יש משהו מאוד אישי בעבודה מול חברת רילוקיישן. אם אתם רק בתחילת התהליך, אתם בטח מתחילים לגלות את עומק המחשבה והתכנון הנדרשים למעבר חלק למדינה זרה, בייחוד, אך לא רק עם משפחה וילדים.
כשנכנסים לפרטים הקטנים ולדיוק שלהם, יש צורך שהחברה המלווה ברילוקיישן שלכם תהיה מעורה בלא-מעט פרטים קטנים ואישיים למדי בחיים, וזאת כדי שיהיה באפשרותם למצוא את הנתיב הנוח והחלק ביותר בשבילכם ובשביל המשפחה שלכם.
מה חברת רילוקיישן עושה בשבילך?
לא ניתן לתמצת את מלוא השירותים שחברת רילוקיישן עושה בשבילכם, אך בכל זאת, רק בכדי לקבל תמונה רחבה ולהבין לאן פניכם מועדות, כדאי שתכירו את הרשימה הבאה ותבדקו עם עצמכם מה חשוב לכם במיוחד ועל מה אפשר לוותר:
- מציאת בית – בסיס חיוני לכל מי שעושה רילוקיישן לחו"ל, עם כל המשתמע מכך.
- התאמה לבתי ספר וגנים לילדים – כולל בדיקת המוסדות ומתן הסבר על ההתאמה, וכמובן – רישום הילדים למוסדות המתאימים.
- אשרות עבודה – לא מובן מאליו, התהליך הבירוקראטי המורכב הזה, בייחוד בימינו, דורש מיומנות והכרות עם החוקים והתקנות של המדינה אליה אתם מתכננים לעבור.
- יעוץ מס – מה שרואה החשבון שלך יכול לעשות בישראל, אבל בכל מקום בעולם, ובהתאמה למדינה, להסכמים הבינלאומיים וכיו"ב.
חברת רילוקיישן היא בפרטים הקטנים
זו הרשימה הראשונית והבסיסית ביותר, שכוללת בתוכה אינספור תתי-נושאים, לפעמים מפתיעים במיוחד שרק חברה בעלת ניסיון תדע להוסיף לכם. למשל, על השכרת ריהוט חשבתם? הרי לא בהכרח תרצו להעביר את כל הריהוט שלכם מישראל ברילוקיישן, ויכול להיות שייקח לו כמה חודשים בים, או שתרצו להתאים ריהוט חדש לבית החדש ועד אז כדאי שיהיה…
לרילוקיישן שלכם, חברה מקצועית היא הבחירה. אל תנסו לעשות את הכול בעצמכם, כי רבים קורסים תחת הנטל, ואז תאריך המעבר מתקרב והלחץ גובר. תנו לעצמכם את הרגע לנשום בנעימים, ולבצע את המעבר בצורה חלקה וקלה. מי שעבר דירות בישראל יודע עד כמה זה יכול להיות מתיש, אז תארו לעצמכם מה קורה אם עושים מעבר כה גדול לחו"ל ולא לוקחים חברת רילוקיישן מקצועית ואמינה?